vineri, 31 octombrie 2008

Ora tarzie

Phiu...Iar ma prinde noaptea in fata calculatorului,dar numai acum am putin ragaz sa-mi astern gandurile.
A fost o zi plina...Repetitii la teatru,un casting(pe care sper sa-l si iau...) si repetitii la scoala...Am incheiat ziua intr-un mod grandios...la cumparaturi.Uff,ce repede se mai duc banutii astia,m-au zapacit.Nu ma plac deloc,sa stea mai mult pe la mine.Nu le cer sa stea in portofel.Nu.Pe card.Cer prea mult?!In fine,trebuie sa traiesc,asa ca am nevoie de papa.Si am facut si o afacere,am prins un stick la promotie ;)) Eeee,asa mai merge!
Si iar stau si o ascult pe draga de Maria Buza...Cum le mai zice ea,mai...Parca as fi eu.Ce sa mai,sunt sensibiloasa...Iar si iar..."Spune-mi ca sunt frumoasaaa...Iar si iar si iar...Cu ochii,cu gura,cu inima ta..." Cam asa zice ea.Eu zic ca s-a facut tarziu...Pentru ce?Pentru cine? ...Gata cu prostiile,ca maine ma trezesc devreme,am spectacol.Abia astept sa mai imbratisez cativa pici scumpi care vin sa ma felicite.Ce m-as face fara ei?!
Noapte-buna,prostii! No offense,asa imi zicea bunica mea cand eram mica si mergeam la somn.E cu drag!:)

Niciun comentariu: