marți, 28 octombrie 2008

La plimbare...

O seara interesanta...
M-am imbracat cu greu (nu ca as sta "nuda" prin casa), gandindu-ma ca afara nu e tocmai caldut. Dar gandul la buburuza mea (a se citi "masina") m-a facut sa nu ma razgandesc. Am luat-o pe stradute,strazisoare pana pe la Unirea, sperand sa gasesc un loc sigur si gratis de parcare. Am gasit. Fericire mare. Si am luat-o usor la pas inspre Teatrul de Comedie, cu chef de culturalizare. Si mergand eu asa, mi-am dat seama ca m-am facut o lenesa de cand am masina, adica din martie!!! Multe schimbari pe care nu le-am sesizat pe langa Centrul nostru "cocalaros" ( uite ca imi permit sa il numesc asa, fiindca e plin de astfel de concetateni). In cele din urma am ajuns pe Lipscani. Am trecut pe langa tristul studio Casandra, unde in urma cu 3 ani imi spuneam cu emotie si patos repertoriul pentru admitere. Cateva poze ramase in geam, in rest praf si paragina...Pacat...Am trecut mai departe. Cativa lipscaneni pustani jucau fotbal. M-am mirat cum de n-am auzit niciun "ce faci,pisi?Te fac un suc?" Am trecut neobservata si,culmea,m-am bucurat. Am dat coltul, la propriu vorbind, si m-am gasit fata in fata cu Teatrul de Comedie. Insa, minune mare, coada la usa era imensa. Am trait s-o vad si pe-asta. Lume buluc la teatru. Unde esti,nene Iancule, sa te bucuri un pic de "rasu' plansu' "?! Fericire mare, dar si putina dezamagire ca am mers degeaba...Nu-i bai, luam o gura de aer bucurestean. M-am plimbat un pic pe stradute. Niste cladiri atat de frumoase odata, atat de triste acum. Si locuite de te miri cine. Aici un pub, mai incolo un magazin de confectii, cu rochii sclipicioase in vitrina. Ehh...Poate cineva o sa faca ceva, candva...
Cam asa s-a incheiat mica mea plimbare din seara asta de toamna...M-am intors la caldurica, mi-am luat laptop-ul in brate ( osanale celui care l-a inventat! ) si am inceput sa scriu...
Am tot auzit zilele astea de "fericire in rate"... Eu nu mai vreau rate, am destule...Dar o astept si eu sa vina, la pachet cu niste iubire. Am zis.

Niciun comentariu: