sâmbătă, 25 octombrie 2008


"Păcală în italiană

Ca să-l vadă pe Păcală jucat în italiană de cei de la Teatrul Ţăndărică, milanezii, veniţi cu copiii, au ocupat cu mult timp înainte de începerea reprezentaţiei scaunele puse în faţa scenei.

"Am programat încă de duminică să venim. Am trecut prin piaţă şi am văzut anunţul cu această reprezentaţie pentru copii şi m-am bucurat la ideea că noi, adulţii, vom cunoaşte măcar un pic din cultura românească, iar fetiţa mea se va bucura de o piesă bună de teatru", ne-a spus italianca Sara Perluchini, venită la spectacol în familie: fetiţa de patru ani şi bunicii.

"Mama, mama, uite, îl păcăleşte din nou!", "Mama, dar el chiar nu vede sacul?", "Un urs, uite un urs!" au ciripit, printre râsete, copiii italieni în timpul spectacolului.Zeci de ochişori, mulţi imigranţi africani şi sud americani, dar şi milanezi, s-au lipit de scena lui Păcală şi au urmărit reprezentaţia din picioare, până la final, căci cele peste 150 de scaune pregătite nu au fost de ajuns.

"N-am mai văzut până acum aşa spectacol. Mi-a plăcut cel mai mult vaca Florica", ne-a spus Alessandra, o româncuţă la vârsta grădiniţei."
Articolul a aparut in Jurnalul National,1 oct 2008.
Emotionant...

Niciun comentariu: