marți, 13 ianuarie 2009

Marti, 13...

Credem in superstitii...Nu credem in superstitii...Depinde...
Azi a fost marti, 13. Nu stiu de ce m-am trezit gandindu-ma la chestia asta.Si tot gandindu-ma, mi-am dat seama ca am cam racit, ca nu ma simt prea bine, si ca ce rost are sa merg la scoala, daca sunt atat de molesita?! Si stiind, de asemenea, ca la 18.00 am o inregistrare importanta si trebuie sa-mi revin pana atunci...Asa ca am stat frumos la candurica si am lenevit. M-am uitat la un film de nota 10, "Ray". Mai exact, viata lui Ray Charles. Impresionanta viata...Da, in ultima vreme am vazut numai filme bine alese. Aseara, de-un exemplu, "Casablanca". In seara asta, "Somebody Up There Likes Me", cu un Paul Newman tanar si nelinistit, prin 1951...Acum inteleg de ce era actorul preferat al bunicii mele...
Ieri am trait o experienta de mult-asteptata...Teatru radiofonic. Si sa nu mai spun ca am inregistrat cu Dorel Visan, Stefan Velniciuc, Virginia Mirea...Stateam intr-un coltisor, priveam si ii multumeam lui Doamne-Doamne pentru tot ce imi ofera in fiecare zi...
E atat de frumoasa viata, si noi o complicam mereu...Si astfel ii facem pe cei din jur sa sufere, sa ajunga sa ne dispretuiasca...Daca traim intr-o lume nebuna, devenim si noi nebuni, nu?!

Niciun comentariu: