sâmbătă, 3 ianuarie 2009

La multi ani, 2009!


Iata ca am intrat intr-un nou an...2009...

Se zice ca e bine sa-ti faci o lista cu dorinte si sa o ai la tine cand ceasul suna de 12 ori. Am avut si anul trecut, si sunt mandra ca aproape toate s-au implinit.Pot spune chiar toate, dar una a fost cand calda,cand rece...Pana la urma a inghetat. Nici anul asta nu am uitat de lista.Vom vedea la sfarsitul lui 2009 cum va fi stat treaba.

Am avut o vacanta frumoasa- si nici macar nu s-a incheiat. Am petrecut de minune in familie, am mancat bunatati- unele facute chiar de mine:) si, ce-i drept,am cam exagerat...Nu cu preparatul, si cu ingurgitatul;))

Sa ne fie bine in 2009! Cineva imi spunea zilele astea "Toti anii sunt la fel...Noi sa fim mai buni." Poate ca are dreptate...

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu ti-am spus eu asta :)