vineri, 28 noiembrie 2008

Uff...


E tarziu...Pentru ce?!Pentru cine?! Sa zicem ca e tarziu fiindca e 1.30.Noaptea...

Iar n-am somn?! Nu,pur si simplu m-a prins ora asta pierzand timpul cu o emisiune celebra, musai lacrimogena. Din cand in cand mai e nevoie si de asa ceva.

Am avut o mini-vacanta. Tot cu "munca", e adevarat, dar o munca frumoasa, ca eu cu asta ma ocup...Am avut doua spectacolase, unul la Campulung Muscel, celalalt la Podul Dambovitei, intr-o zona superba, Cheile Dambovicioarei. A nins acolo ca-n povesti. Am alergat prin zapada, am ras si am "schimbat" emotii cu picii. Doua zile in care mi-am incarcat bateriile. Intr-o singura zi am reusit sa vizitez Pestera Dambovicioarei, castelul Bran si sa beau un ceai in fata Pelesului. Frumos...

Mai revin si cu picioarele pe Pamant, lasand norisorul meu roz, in momentul in care, in plin trafic , buburuza mea incepe sa scoata fum de sub capota. Putina panica, suparare, mai multi nervi, telefoane, relatii si se rezolva.

M-a cam izbit melancolia in ultimele zile, fiindca se simte din ce in ce mai mult sosirea sarbatorilor de iarna...La teatru la mine e foarte frumos, foaierul impodobit superb. Doar ca nu prea stiu ce o sa fac eu de sarbatori...Bine, in mare stiu. Chiar in ziua de Craciun emisiune, apoi fuga-fuguta acasica( daca nu se supara buburuza si iar scoate fum...pe nari). Spectacole cam pana pe 28. Apoi liber pana pe 4 ianuarie. Liber, liber, dar pentru ce?! Si pentru cine?! Uff...

Cred ca stiu ce vreau sa imi aduca Mosul...Dar nu spun la nimeni, e secret.

Niciun comentariu: