duminică, 23 noiembrie 2008

Mi-e dor...


Iata ca au trecut doua saptamani de cand n-am mai dat pe-aici...N-ar fi chiar atat de mult,tinand cont de faptul ca mi-am deschis jurnalul( pe care il am de la 11 ani...) si am observat ca de vreo 2 ani imi aduc aminte de el abia pe 31 decembrie. Tocmai bine sa-mi fac bilantul...

Asa ca m-am asezat comfortabil intre perne,cu Ursulache langa mine( cel care imi tine de cald noaptea), si am purces la drumul "slovei"...

Ei bine, mi s-au intamplat multe, am trait multe, slava Domnului, fiindca imi place sa am o viata agitata. Ca uneori devine mult prea agitata, asta e partea a doua.

In continuare alerg de colo-colo- spectacole,repetitii,scoala,examene,radio,inregistrari,castinguri si, thank's God,filmari. E bucurie mare cand, dupa ce ti s-a zis la casting "Te sunam noi", chiar te suna.

Am fost la teatru...Nu o sa vorbesc de spectacolul care nu mi-a placut, pentru ca n-are rost. O sa vorbesc de ce mi-a placut. La Odeon a venit Comedia Franceza. Da, La Commedie Francaise, din Paris, cu doua spectacole interesante : "La Festa" si "Les Precieuses Ridicules". Actori buni,regie buna,scenografie buna,muzica buna. Nota 10. Si asa mi s-a facut un dor nebun de Paris...Sa ma plimb pe Champs-Elysees, sa urc in Turn, sa ascult orga in Notre-Dame, sa ma las "asaltata" de porumbei in Place de la Concorde, sa ma pierd prin Luvru, sa fac poze langa Sena, sa stau langa Elvis in Musee Grevin, sa mananc bagheta pe strazi si croissant dimineata, sa...sa...sa...Ahh,acum m-as urca in avion...Dar pentru asta ai nevoie de mici-mari chestii.

In fine,o sa revad Parisul cat de curand, imi promit mie imi mi.

Pana atunci insa, tot cu ale mele...Caut...


Niciun comentariu: