duminică, 27 septembrie 2009

Pentru Tatiana...


"Va las toate ce-au fost bune,

Dar si cele ce n-au fost,

Va las tot ce nu pot spune,

Nu mai are niciun rost.

Va las dragostea pierduta

Si tot chinul de apoi,

Gura mea nu mai srauta,

Va las dorul meu de voi.

Dar va las si bucuria

Si tot cerul meu de stele,

Va las cantecele mele.

Va las drumul catre luna

Si copacii mei stingheri,

Va las lupta mea nebuna

Pentru viata,pana ieri.

Va las lacrima cu care

Am dormit la capatai,

Va las noptile amare

Si lumina mea dintai.

Va las gandul de pe urma

Sa va apere mereu,

Va las iarba, cerul, marea

Va las tot ce am fost eu.

Va las sufletul in palme

Azvarliti-l printre fragi

Si iertati-mi voi povara,

Toti cei care mi-ati fost dragi."


Asa canta un suflet nelinistit...A fost si va fi Tatiana Stepa...Dumnezeu s-o odihneasca!

Niciun comentariu: