vineri, 12 septembrie 2008

Ma simt bine...Da...Desi sunt obosita (9 ore de repetitii, fara sa ies din teatru- ba mint, am iesit 2 minute sa-mi mut masina, se eliberase un loc si m-a anuntat portarul- plus o mica inregistrare la radio), am o stare ciudata de bine...Nu stiu exact de ce...Ascult Maria Buza si alte muzici sensibiloase, am mancat halva si cant...Cand nu mananc :)
Azi am citit o carte de poezii superba ( desi Maria imi canta acum "n-am chef de romantisme si nici de poezii"...Eu am. Mereu...). Cartea se numeste "Lebede albe- calea iubirii"...Un mic exemplu :
"Imi canta sufletul ca odinioara
cand purtam Steaua Polara
sa ma poti vedea si sa stii
unde sa vii
tu,Iubire
unica, singura si vie
ca planeta albastra
mirifica mea fereastra
spre bucurie."
Frumos,nu?!
A inceput sa cante o alta Marie, Gheorghiu..."Apa de foc", "Departe de lume", "Inca o sansa iubirii"...Tot lacrimogene...Dar asta sunt eu...

Niciun comentariu: