joi, 9 aprilie 2009

Ganduri de primavara

Ador primavara!!!

Am spus-o si-o repet. Imi place soarele, iubesc mirosul de copaci infloriti... Desi sunt sigura ca ar fi si mai si daca as simti toate astea undeva departe, unde aerul nu este atat de poluat, unde nu intalnesti diferite specimene care fac de rusine "regnul" omenesc, pe strada, cand te dai cu rolele. Caci imi place sa mai am si aceasta preocupare din cand in cand, daca timpul imi permite. Si chiar daca nu imi permite, imi mai las buburuza acasica si "rolling,rolling,rolling down the...city" spre diversele mele indeletniciri...Si e chiar fain sa te strecori printre masini, adrenalina e in floare.

Observ ca a trecut mai bine de-o luna de cand n-am mai dat pe-aici. Hmm...A fost o luna plina...de reusite. Tot inainte!

Cati nu simtim acum nevoia de-o vacanta?! Eu una...phiu...Dar lasa, ma fac eu mare...la vara...
Aaa, era sa uit. Aseara am fost la concert la Tudor Gheorghe. Fainut, dar parca ma asteptam sa fie mai mult de-atat. Cam rautacios in comentarii menestrelul nostru...In fine...Mi-a placut "La Chilia-n port"...Starneste amintiri...

Sa ne fie bine!

Niciun comentariu: